Nr. Inreg PTIR.91D / 22.06.2011
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie conferinta de presa), conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7, consta in Inchiriere locatie conferinta de presa pentru aproximativ 1/2 zi, in data de 18 iulie 2011,conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 05.08.2011.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii facturii fiscale.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de prestare:
Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7, se vor efectua la locatia pusa la dispozitie de catre prestator.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Termenul limită de primire a ofertelor
28.06.2011, ora 10.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
28.06.2011, ora 11.00 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei (tehnic şi financiar)
Oferta financiara si tehnica semnata si ştampilata poate fi trimisa pe fax: 021 / 310 77 10; pe mail: office@ptir.ro sau direct la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 28.06.2011, ora 10.00
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
Specificaţiile tehnice minime:
Denumire |
Tipul/ Specificatii tehnice minime |
Cantitate/UM |
Inchiriere locatie conferinta de presa |
Facilitati : - capacitate sala intre 15-20 locuri; - masa prezidiu; - configurare theatre; - suprafata minim 18 mp ; - sistem de ventilatie sau aer conditionat; - acces facil la grup sanitar; - conditii igienico-sanitare conform legislatiei legale; - starea bună şi funcţională a clădirii în care se află spaţiul; - zona de amplasare a salii sa fie accesibila din punct de vedere al transportului pentru participanti si sa fie prevazuta cu locuri de parcare supra sau subterane;
Echipamente: - videoproiector ; - ecran proiectie ; - echipament sonorizare ; microfon mobil ; - flipchart, hartie, markere; - masa prezentare (head table); - scaune si mese pentru pentru fiecare participant ; - acces internet wlan/wireless; - posibilitate de reducere a luminii naturale (sistem jaluzele) pentru o buna vizualizare a proiectiilor;
|
1 sala |
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.
Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu