Share

Anunt achizitie Servicii de tipărire şi de livrare in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Nr. Inreg PTIR.131/07.07.2011

 

 

Achizitor:

Asociaţia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa:

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”

ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesională continuă (FPC)”

 

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE PARTICIPARE

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului Servicii de tipărire şi de livrare COD CPV 79823000-9, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea de Servicii de tipărire şi de livrare COD CPV79823000-9, constau in tiparirea si urmatoarelor: afise-100buc, pliante-1000 buc., mape de prezentare-1000 buc., Mape -1200buc, Brosuri -1200buc., invitatii-100buc, Suporturi de curs-200 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 90 zile de la emiterea si comunicarea fiecarei facturi, emisa ca urmare a comenzii ferme scrise a achizitorului si dupa semnarea fiecarui proces– verbal de receptie a serviciilor.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Locul de prestare si livrare:

Servicii de tipărire şi de livrare se vor realiza la sediul prestatorului, iar livrarile se vor face gratuit la sediul achizitorului, in transe, conform comanzilor ferme scrise, date de catre achizitor.

Comenzile ferme date de catre achizitor au termen de 48 ore de livrare din momentul lansarii, iar receptia se va efectua pe baza de proces verbal de receptie la sediul achizitorului. 

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

 

Termenul limită de primire a ofertelor

13.07.2011, ora 10.00

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

13.07.2011, ora 10.30 la sediul Achizitorului.

 

Modul de transmitere si de prezentare a ofertei (tehnic şi financiar)

Oferta financiara si tehnica si declaratia privind conflictul de interese, semnate si ştampilate pot fi trimise pe fax: 021 / 310 77 10; pe mail: office@ptir.ro sau direct la sediul Achizitorului

 

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

 

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.

Preţul ofertat se va exprima în LEI.

Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia Servicii de tipărire şi de livrare

COD CPV79823000-9

Preţul ofertat nu va include TVA.

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

 

Presedinte

Florin Jianu