Share

Anunt achizitie „Servicii de publicitate” in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Nr. Inreg.241/11.08.2011

 

Achizitor: 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”

Adresa: 

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”

ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesionala continua (FPC)”

 

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE PARTICIPARE

 Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie „Servicii de publicitate COD CPV 79341000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

Detalii suplimentare:Ana Axante –Manager proiect , tel.021.310 77 10, mail: madalina.gardu@ptir.ro

Procedura de atribuire aplicata

Achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, avand in vedere Instructiunea nr.26 din 31.08.2010 (Anexa 1) privind efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii proiectelor finantate prin POSDRU 2007 – 2013la contractul de finanţare.

Locul prestarii serviciilor

Serviciile de publicitate se vor presta la sediul prestatorului.

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestateAchizitionarea Serviciilor de publicitate Cod CPV 79341000-6, in scopul publicarii a 12 advertorialelor in presa scrisa necesare implementarii proiectului POSDRU/108/2.3/G/ 80705, astfel:

LOT 1 – 6 advertoriale in publicatii cu acoperire la nivel national

LOT 2- 6 advertoriale in publicatii de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national

Se pot depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Nu se acceptă oferte parţiale în cadrul unui lot. În cazul în care operatorii economici depun ofertă pentru mai multe loturi, vor întocmi şi semna câte un formular de ofertă pentru fiecare lot separat, cu specificarea, în mod obligatoriu, a lotului pentru care s-a depus oferta.

Nu se acceptă oferte alternative

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui si este valabil pana la data de: 31.11.2012.

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit prin solicitare semnata transmisa in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 la urmatoarea adresă de mail office@ptir.ro sau pe fax: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

021.310 77 10.

Preţul ofertat se va exprima in LEI.

Pretul ofertat va fi pretul total pentru SERVICII DE PUBLICITATE.

Pretul ofertat nu va include TVA.

Oferta tehnica trebuie sa respecte specificatiile tehnice minime din documentatia de atribuire.

Specificatii tehnice minime Lot 1

Articol

U.M.

Cantitate

Specificatii tehnice

Cod CPV

Casetă presa scrisă intr-un ziar cu acoperire la nivel national

 

apariţii

6

-dimensiuni casetă publicitară: 128×182 mm

- alb-negru

- 1 ziar cu acoperire nationala

- machetarea se va realiza de catre publicatie pe baza materialelor transmise de catre achizitor cu minim 48 de ore inainte de data apritiei advertorialului

-       -Se vor respecta instructiunile din   Manualul de identitate vizuala al POSDRU

-        http://www.fseromania.ro/images/downdocs/manual_identitate_vizuala_posdru.pdf

79341000-6

Specificatii tehnice minime Lot 2

Articol

U.M.

Cantitate

Specificatii tehnice

Cod CPV

Casetă presa scrisă in publicatii de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national

apariţi

6

-dimensiuni casetă publicitară: 193×134 mm – ½ pagina(orizontal),

- color

- publicatie de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national si cu distribuire in Industria ospitalitatii

-publicarea acestor advertoriale sa se efectueze atat pe hartie cat si in format electronic

-prezenta advertorialului pe site-ul publicatiei timp de 15 zile

-publicarea pe site-ul propriu al publicatiei al unui banner al Proiectului„Cursurile de calificare – primul pas spre succes” de dimensiuni 5cm x 5,5 cm

- bannerul va fi pus la dispozitie de catre Achizitor

- tirajul minim de exemplare al publicatiei: 8000

- machetarea se va realiza de catre publicatie pe baza materialelor transmise de catre achizitor cu minim 48 de ore inainte de data apritiei advertorialului

-       – Se vor respecta instructiunile din   Manualul de identitate vizuala al POSDRU

-        http://www.fseromania.ro/images/downdocs/manual_identitate_vizuala_posdru.pdf

79341000-6

Termenul limita de primire a ofertelor

30.08.2011, ora 14.00

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

30.08.2011, ora 15.00 la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”

Modul de transmitere si de prezentare a ofertei

Ofertele financiara si tehnica si declaratia privind conflictul de interese semnate si stampilate pot fi trimise pe fax: 021 / 310 77 10; sau pe mail: office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la data de 30.08.2011, ora 14.00

Oferta financiara va trebuie sa includa oferta de pret detaliata

Modalitatile de finantare si de plata

Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

Presedinte

Florin Jianu

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu