Share

Anunt achizitie Servicii de dezvoltare aplicatii informatice

Nr.inreg.129/16.03.2012

 

Achizitor:

,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa sediului social: 

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

“Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes”

ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912

ID proiect POSDRU:

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1     Tranzitia de la scoala la viata activa

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE PARTICIPARE

 

Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” , cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitia prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Servicii de dezvoltare aplicatii informatice (platforma Expert manager) COD CPV 72422000-4, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative. 

 

Achizitor

Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro .

 

Detalii suplimentare: Manager proiect Iuliana Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1).

Categoria si descrierea produselor care urmeaza sa fie achizitionate

Servicii de dezvoltare aplicatii informatice (platforma Expert manager) COD CPV 72422000-4, cu urmatoarele specificatii tehnice:

 

Platforma Expert Manager va fi realizată în limba română si va avea următoarele sectiuni:

 

1. Pagină de deschidere (HOME), care va conţine: identitatea vizuală a proiectului (titlul proiectului, semnătura cu siglele UE, Guvern, POSDRU, Instrumente structurale, OIPOSDRU, PTIR), anunţuri, ştiri, diverse informaţii utile, noutăţi. Fiecare pagină trebuie să conţină, în partea de sus, declaraţia: „Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, conform „Manualului de Identitate Vizuală POSDRU”. Pe pagina de deschidere (Home) va exista obligatoriu un link către site-ul web al Instrumentelor Structurale în România www.fonduri-eu.ro, însoţit de textul: “Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-eu.ro” (textul reprezentând un link la adresa web mentionata). Citatul „Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României” va fi afisat într-un loc vizibil, pe pagina principală. Pe prima pagină vor fi postate Noutăti atât în ceea ce priveste activitătile proiectului, cât si în alte domenii de interes pentru membrii grupului tintă.

2. Butonul DESPRE PROIECT, care va contine:

- O descriere a proiectului – obiectivele proiectului, activitătile si rezultatele acestuia;

- Parteneri – descrierile partenerilor, însotite de siglele acestora;

- Finantare – o scurtă descriere a programului prin intermediul căruia este finantat proiectul.

3. Butonul DEZBATERI INFORMATIVE, incluzând:

- Scopul dezbaterilor informative – descrierea activitatii;

- Înscriere dezbateri informative, aici fiind inserat un formular prin intermediul caruia membrii grupului tintă se pot înscrie (câmpuri minime: Nume, Prenume, Numele unitătii de învătământ, Specializarea, Anul de studiu, Domiciliu, Email, Telefon).

4. ATELIERE DE SIMULARE MANAGERIALĂ – submeniuri:

- Descrierea activităților care se vor desfăsura în cadrul atelierelor de lucru, precum si a metodei inovatoare de învătare Simularea managerială;

- Înscriere atelier de lucru pe baza de formular (câmpuri minime: Nume, Prenume, Numele unitătii de învătământ, An de studiu, Domiciliu, Email, Telefon).

5. UTILE:

- Tendinte de dezvoltare economică a Regiunii Bucuresti Ilfov;

- Materiale realizate în cadrul proiectului – format pdf.

- Informatii si link-uri utile dezvoltării abilitătilor manageriale ale membrilor grupului tintă.

6. EVENIMENTE: Va include un calendar al evenimentelor care se realizează în cadrul proiectului, precum si o Hartă virtuală cu locatiile si programul unor evenimente de interes pentru membrii grupului tintă: târguri de job-uri, cursuri de formare profesională, evenimente diverse etc.

7. GALERIA MEDIA va include imagini si video-uri realizate în cadrul evenimentelor proiectului, spot audio, etc.

8. CONTUL MEU: Platforma va permite cursantilor sa îsi creeze un cont de utilizator, să încarce si actualizeze informatii (Profilul meu) si să acceseze:

- Suportul de curs în format electronic;

- Aspecte teoretice privind managementul întreprinderii;

- Studii de caz;

- Softul de simulare managerială etc.

9. CONTACT – Date de contact ale partenerilor: adresa, telefon, email, website.

 

Elemente de design: Beneficiarul proiectului va pune la dispozitia dezvoltatorului un set de reguli de identitate vizuală. Design-ul platformei va fi în linie cu conceptul vizual al proiectului

 

Dezvoltatorul platformei va pune la dispozitia beneficiarului Specificatiile hardware si software necesare functionării platformei (Ex.: Versiunea MySql, Versiunea PHP, module si extensii).

 

Beneficiarul proiectului va fi responsabil de administrarea si actualizarea continutului informational al site-ului pe întreaga perioadă de derulare a proiectului.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil 14 luni.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

sau se poate descarca de pe site-ul www.ptir.ro.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator, in termen de 90 de zile lucratoare de la data eliberarii facturii fiscale de catre furnizor.

 

Termenul limita de primire a ofertelor

26.03.2012, ora 10.00

Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele

Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

26.03.2012, ora 11.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

Modalitatile de finantare si de plata

Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro.

 

Presedinte

Florin Jianu

Manager proiect

Iuliana Postaru

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu