Nr.inreg: 65/ 01.03.2012
Achizitor: |
,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” |
Adresa sediului social: |
Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 |
Titlul proiectului POSDRU: |
“Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes” ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912
|
ID proiect POSDRU: |
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 Tranzitia de la scoala la viata activa |
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Servicii de închiriere imobil pentru desfasurare activitati cod CPV 70310000-7, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Detalii suplimentare: Manager proiect Iulina Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1).
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Servicii de închiriere imobil pentru desfasurare activitati cod CPV 70310000-7, consta in inchirierea unui spatiu intr-un imobil in vedere derularii proiectului POSDRU/109/2.1/G/81912.
Spatiul va îndeplini următoarele caracteristici:
Suprafata cuprinsă între 100 mp si 250 mp
- Structura spatiului sa permita amplasarea unui numar de minim 18 birouri
- Are acces la toate retelele de utilităti: apă, energie electrică, energie termică
- Acces servicii de telefonie fixă si/sau mobilă
- Acces surse de alimentare 220V
- Acces servicii internet
- Acces grup sanitar
- Spatiu să fie bine delimitat si să permită securizarea sa
- Este amplasat într-o zonă centrala din Bucuresti, usor accesibilă atât pentru autoturisme, cât si pentru persoanele care se deplasează cu mijloacele de transport în comun.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii procesului verbal de predare primire a spatiului de catre parti iar contractul este valabil 15 luni de zile de la data semnării.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare, intre orele 9.00-17.30, de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau se poate descarca de pe site-ul www.ptir.ro
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Termenul limita de primire a ofertelor
07.03.2012, ora 13.00
Modul de prezentare a ofertelor financiare si tehnice si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
7.03.2012, ora 14.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Manager proiect
Iuliana Postaru
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu