Nr.inreg.188 /02.05.2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Materiale publicitare (bannere, roll-up-uri, pix-uri), cod CPV 22462000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro.
Detalii suplimentare: Manager proiect Iuliana Postaru, mail : iulia@ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1).
Categoria si descrierea produselor care urmeaza sa fie furnizate
Achizitia materialelor publicitare (bannere, roll-up-uri, pix-uri), cod CPV 22462000-6, consta in achizitionarea urmatoarelor conform specificatiilor tehnice de la punctul 5 din documentatia de atribuire:
Descrierea
produselor |
Specificatii tehnice minime | Cantitate/buc.
|
pixuri | plastic, albe, imprimate 2 culori , 2 pozitii (3 trageri)
|
100 buc. |
bannere | 2.5 x 0.8 m, poliplan, 550g/mp, policromie
|
4 buc. |
roll-up-uri | 85×200 cm, polipropilena, 4+0, include: mecanism, banner printat, geanta textile pentru transport
|
4 buc. |
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30 iunie 2013.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relatii suplimentare si documentatia de atribuire se vor obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro ,Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro .
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Termenul limita de primire a ofertelor
14.05.2012, ora 12.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se transmit in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 14.05.2012, ora 13.00.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
14.05.2012, ora 13.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1.
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut.
Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro .
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Iuliana Postaru
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu