Share

Anunt achizitie Produse informative şi de promovare, cod CPV 39294100-0 in cadrul proiectului “Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes” ID POSDRU/109/2.1/G/81912

Nr.inreg.181/02.05.2012

Achizitor: ,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Adresa sediului social:  Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 
Titlul proiectului POSDRU: “Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes”

ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912

 

ID proiect POSDRU: Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1  Tranzitia de la scoala la viata activa
Calitatea achizitorului: Beneficiar 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE  PARTICIPARE

 

Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitia prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Produse informative şi de promovare (flyere, pliante, brosuri, mape de informare, mape de presa, invitatii, afise) cod CPV 39294100-0, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale. 

 

Achizitor

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”  cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro.

 

Detalii suplimentare: Manager proiect Iuliana Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021/ 310 77 10.

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1)

 

Categoria si descrierea produselor care urmeaza sa fie furnizate

Achizitia Produse informative şi de promovare, cod CPV 39294100-0, consta in achizitionarea urmatoarelor produse conform specificatiilor tehnice de la punctul 5 din documentatia de atribuire:

 

Nr.crt. Descriereaproduselor Specificatii tehnice minime Cantitate/buc. 
1. flyere A5, 130 g/mp, 4+4 1500 buc.
2. pliante A4, trifold, 130 g/mp, 4+4, 2 biguri 1500 buc.
3. brosuri Format inchis A5, coperta 4+0, 200 g/mp, plastifiere mata, interior 16 pagini, 4+4, 135g/mp, mat 1500 buc.
4. mape de informare A4, 4+0, 300 g/mp, 1 big, 2 buzunare aplicate 1500 buc.
5. mape de presa A4, 4+0, 300 g/mp, buzunar aplicat, 1 big 10 0buc.
6. invitatii 1/3 A4, 4+0, 300 g/mp 100 buc.
7. afise A2, 4+0, 150g/mp 200 buc.

 

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30 iunie 2013.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relatii suplimentare si documentatia de atribuire se vor obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro ,Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro .

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

 

Termenul limita de primire a ofertelor

11.05.2012, ora 12.00

 

Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele

Ofertele se transmit in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 11.05.2012, ora 13.00.

 

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

11.05.2012, ora 13.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1.

 

 

Modalitatile de finantare si de plata

Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’

 

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro . 

 

Presedinte

Florin Jianu

Manager proiect

Iuliana Postaru

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu