Nr.inreg.103/30.06.2011
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura competitiva, in vederea atribuirii contractului Materiale publicitare COD CPV 22462000-6 si Servicii de tipărire şi de livrare, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Operatorii economici pot depune oferte pe unul sau mai multe loturi. Daca un operator economic depune oferta pentru mai multe loturi, ofertele se prezinta distinct pe fiecare lot in parte.In cazul in care un operator economic este desemnat castigator pentru mai multe loturi achizitorul va incheia cate un contract cu ofertantul pentru fiecare lot in parte pentru care operatorul economic respectiv a fost desemnat castigator.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 si cu sediul de corespondenta in Bucuresti, Str. Blanduziei, nr. 1, sector 2, cod postal 020963 , tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10;, website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achizitie prin procedura competitiva, avand in vedere Instructiunea nr.26 privind efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii proiectelor finantate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Materiale publicitare si COD CPV 22462000-6 si Servicii de tipărire şi de livrare COD CPV79823000-9, consta in tiparirea si imprimarea materialelor de vizibilitate a proiectului afise, liante, bannere, roll-up-uri, mape de prezentare, sepci, tricouri, brosuri, agende, pungi personalizate, pixuri, invitatii, conform specificatiilor tehnice din documentaţia de atribuire.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui este valabil pana la data de 31.12. 2011
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 90 zile de la emiterea si comunicarea fiecarei facturi, dupa semnarea fiecarui proces– verbal de receptie a serviciilor.
Modalitati de plata- plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator
Locul de prestare si livrare : Serviciile tipografice şi servicii conexe si Materiale publicitare COD CPV 22462000-6se vor presta la sediul prestatorului, iar livrarea se va face pe baza de proces verbal la sediul achizitorului, in conformitate cu comanda data de catre achizitor.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația se vor obține de la urmatoarea adresă Str. Blanduziei, nr. 1, sector 2, București, adresa de mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numărul de 021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10;
Termenul limităde primire a ofertelor
11.07.2011, ora 12.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
11.07.2011, ora 13.00 la urmatoarea adresa Bucuresti, Str. Blanduziei, nr. 1, sector 2, cod postal 020963
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei
Ofertele se vor depune in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucuresti, Str. Blanduziei, nr. 1, sector 2, cod postal 020963, pana la data de 27.06.2011, ora 12.00
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice din documentaţia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.
Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia Materiale publicitare si COD CPV 22462000-6 si Servicii de tipărire şi de livrare COD CPV79823000-9
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu