Nr. Inreg PTIR. 132B / 07. 07.2011
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului Materiale publicitare COD CPV 22462000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Materiale publicitare COD CPV 22462000-6 , consta in realizarea de catre achizitor a urmatoarelor: Sepci -1000 buc., Tricouri -1000 buc., Pixuri -1200 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Grafica produselor va fi pusa la dispozitie de catre achizitor.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 90 zile de la emiterea si comunicarea fiecarei facturi, emisa ca urmare a comenzii ferme scrise a achizitorului si dupa semnarea fiecarui proces– verbal de receptie a Materiale publicitare .
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de prestare si livrare:
Materialele publicitare se vor realiza la sediul prestatorului, iar livrarile se vor face gratuit la sediul achizitorului, in transe, conform comanzilor ferme scrise, date de catre achizitor.
Comenzile ferme date de catre achizitor au termen de 48 ore de livrare din momentul lansarii, iar receptia se va efectua pe baza de proces verbal de receptie la sediul achizitorului.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 la sediul achizitorului, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Termenul limită de primire a ofertelor
13.07.2011, ora 10.30
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
13.07.2011, ora 11.00 la sediul achizitorului
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei (tehnic şi financiar)
Oferta financiara si tehnica si declaratia privind conflictul de interese, semnate si ştampilate pot fi trimise pe fax: 021/ 310 77 10; pe mail: office@ptir.ro sau direct la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de13.07.2011, ora 10.30
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.
Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia Materiale publicitare COD CPV 22462000-6
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu