Nr. Înreg. PTIR 175 /14.07.2011
Achizitor: |
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”
|
Adresa: |
Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
|
Titlul proiectului POSDRU: |
„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”
|
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/108/2.3/G/ 80705 Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesionala continua (FPC)”
|
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar
|
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie de Servicii de creare, găzduire si intreţinere site WEB
COD CPV 72413000-8, 72415000-2, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociaţia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, avand in vedere Instructiunea nr.26 privind efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii proiectelor finantate prin POSDRU 2007 – 2013la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Servicii de creare, găzduire si intreţinere site WEB COD CPV 72413000-8, 72415000-2, sunt necesare pentru implementarii proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes” proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investeşte în oameni!”
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui si este valabil pana la data de: 30.11.2012.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 90 zile de la emiterea si comunicarea facturii si dupa receptionarea serviciilor.
Modalitati de plata- plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator
Locul de de prestare: Servicii de creare, găzduire si intreţinere site WEB COD CPV 72413000-8, 72415000-2, se vor presta la sediul prestatorului.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația se vor obține de la urmatoarea adresă Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 , adresa de mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numărul de 021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat si stampilat la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 21.07.2011, ora 16.30
Oferta tehnica trebuie sa respecte specificatiile tehnice minime din documentatia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includa oferta de pret totala .
Preţul ofertat se va exprima in LEI.
Pretul ofertat va fi pretul total pentru achiziti Servicii de creare, găzduire si intreţinere site WEB COD CPV 72413000 8, 72415000-2
Pretul ofertat nu va include TVA.
Nu sunt acceptate oferte alternative.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate.
Nu se acceptă oferte parţiale.
Specificatii tehnice minime: Site-ul ce urmează a fi realizat va conţine două structuri, una de Front-End, secţiune care să ofere oricărui utilizator posibilitatea de navigare şi o structură de Back–End, secţiune care să poată fi utilizată doar prin autentificare (utilizator, parolă) conform punctului 5 din Documentatia de atribuire.
Termenul limita de primire a ofertelor
21.07.2011, ora 16.30
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
22.07.2011, ora 10.00 la urmatoarea adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu