Nr. Inreg.276 /01.09.2011
Achizitor: |
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”
|
Adresa: |
Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
|
Titlul proiectului POSDRU: |
„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”
|
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/108/2.3/G/ 80705
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesionala continua (FPC)”
|
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar |
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie „Servicii de publicitate” COD CPV 79341000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Detalii suplimentare: madalina.gardu@ptir.ro, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10
Procedura de atribuire aplicata
Achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, avand in vedere Instructiunea nr.26 din 31.08.2010 (Anexa 1) privind efectuarea achizitiilor publice necesare implementarii proiectelor finantate prin POSDRU 2007 – 2013la contractul de finanţare.
Locul prestarii serviciilor
Serviciile de publicitate se vor presta la sediul prestatorului.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea Serviciilor de publicitate Cod CPV 79341000-6, se realizeaza in scopul publicarii unui numar de 6 advertoriale in publicatii de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national in vederea implementarii proiectului POSDRU/108/2.3/G/ 80705.
Nu se acceptă oferte alternative
Nu sunt acceptate oferte partiale.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui si este valabil pana la data de: 31.11.2012.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit prin solicitare semnata si stamilata , transmisa in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 la urmatoarea adresă de mail office@ptir.ro sau pe fax: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
021.310 77 10.
Preţul ofertat se va exprima in LEI.
Pretul ofertat va fi pretul total pentru SERVICII DE PUBLICITATE.
Pretul ofertat nu va include TVA.
Oferta tehnica trebuie sa respecte specificatiile tehnice minime din documentatia de atribuire.
Specificatii tehnice minime
Articol |
U.M. |
Cantitate |
Specificatii tehnice |
Cod CPV |
Casetă presa scrisă in publicatii de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national |
apariţi |
6 |
-dimensiuni casetă publicitară: 193×134 mm – ½ pagina(orizontal), - color - publicatie de specialitate ospitaliera cu acoperire la nivel national si cu distribuire in Industria ospitalitatii -publicarea acestor advertoriale sa se efectueze atat pe hartie cat si in format electronic -prezenta advertorialului pe site-ul publicatiei timp de 15 zile - tirajul minim de exemplare al publicatiei:5000 - machetarea se va realiza de catre publicatie pe baza materialelor transmise de catre achizitor cu minim 48 de ore inainte de data aparitiei advertorialului - – Se vor respecta instructiunile din Manualul de identitate vizuala al POSDRU - http://www.fseromania.ro/images/downdocs/manual_identitate_vizuala_posdru.pdf |
79341000-6 |
Termenul limita de primire a ofertelor
08.09.2011, ora 14.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
08.09.2011, ora 15.00 la adresa Achizitorului.
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei
Ofertele financiara si tehnica si declaratia privind conflictul de interese (Formular 1) semnate si stampilate pot fi trimise pe fax: 021 / 310 77 10; sau pe mail: office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
pana la data de 08.09.2011, ora 14.00
Oferta financiara va trebuie sa includa oferta de pret detaliata
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu