Nr.inreg.91/12.03.2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România" , cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitia prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Pachete software şi sisteme informatice (Soft de simulare manageriala) COD CPV 48000000-8, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România" cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro .
Detalii suplimentare: Manager proiect Iuliana Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.(Anexa 1)
Categoria si descrierea produselor care urmeaza sa fie achizitionate
Pachete software şi sisteme informatice (Soft de simulare manageriala) COD CPV 48000000-8, cu urmatoarele specificatii tehnice:
a) Softul de simularea managerială va permite simularea principalelor activităti ale unei firme:
– cercetare – dezvoltare
– aprovizionare
– productie
– vânzare
– marketing
– resurse umane
b) Sistemul informatic va fi realizat utilizând tehnologii web si va permite atât derularea, cât si administrarea de la distantă, ceea ce înseamnă că va desfăsura prin intermediul unui browser web următoarele operatii:
o Initializarea unei noi grupe
o Introducerea datelor
o Prelucrarea datelor
o Obtinerea de rapoarte manageriale
c) Sistemul va fi compatibil cu o gamă largă de platforme software: Windows, MacOS, Linux, etc
d) Rapoartele furnizate de simulare trebuie să fie într-un format cross-plaformă: HTML sau XML
e) Sunt preferate utilizarea de tehnologii web de tipul PHPsi MySQL, care nu presupun costuri suplimentare
f) Softul de simulare managerială trebuie să solicite configuratii mai puternice decât:
o SERVER
§ Pentium 4 2 GHz
§ Memorie 1 Gb RAM
§ Hard disk – 120 Gb
§ Software Web server
o Client
§ Pentium 4 – 2 GHz
§ Memorie – 512 Mb RAM
§ Hard disk – 80 Gb
§ Browser web
g) Softul de simulare managerială va fi livrat împreună cu un set de instructiuni de utilizare.
h) Furnizorul va oferi beneficiarului asistentă de specialitate în utilizarea softului de către angajatii utilizatorului, în abordarea si solutionarea activitătilor simulate.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil 14 luni.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau se poate descarca de pe site-ul www.ptir.ro.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator, in termen de 90 de zile lucratoare de la data eliberarii facturii fiscale de catre furnizor.
Termenul limita de primire a ofertelor
22.03.2012, ora 13.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
22.03.2012, ora 14.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Iuliana Postaru
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu