Nr. Inreg.27/16.05.2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de produse solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 (Anexa 1), la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea produselor, consta in furnizarea produse cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1 conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 30 zile lucrătoare de la data emiterii facturii fiscale si dupa semnarea procesului verbal de receptie.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de livrare:
Livrarea produselor se vor face gratuit la sediul achizitorului, in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau de la sediul achizitorului.
Termenul limită de primire a ofertelor
30.05.2012 ora 13.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
30.05.2012 ora 14.00 la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 30.05.2012 ora 13.00
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia de cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Ana Axante
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu