Share

Anunt achizitie cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1 in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Nr. Inreg.27/16.05.2012

 

 

 

Achizitor:

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania 

Adresa: 

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare –  primul pas spre succes”

ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3  “Acces si participare la formare profesională continuă (FPC)”

 

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE  PARTICIPARE

 

 

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de  cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de produse solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

 

 

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 (Anexa 1),  la contractul de finanţare.

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea produselor, consta in furnizarea produse cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1  conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de  30.11.2012.

 

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 30 zile lucrătoare de la data emiterii facturii fiscale si dupa semnarea procesului verbal de receptie.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Locul de livrare:

Livrarea produselor se vor face gratuit  la sediul achizitorului, in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

sau de la sediul achizitorului.

Termenul limită de primire a ofertelor

30.05.2012   ora 13.00

 

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

30.05.2012   ora 14.00 la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”

Modul de transmitere si de  prezentare a ofertei

Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de  30.05.2012   ora 13.00

 

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.

 

Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia de cartuşe toner Cod CPV 30125100 – 2 şi piese şi accesorii pentru fotocopiatoare Cod CPV 30125000-1

 

 

Preţul ofertat nu va include TVA.

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

 

 

Presedinte

Florin Jianu

 

Manager proiect

Ana Axante

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu