Nr. Inreg PTIR 34 /18.05.2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de achizitie de Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii pentru activitatile de formare profesionala desfasurate in cadrul proiectului (halate si bonete), conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii pentru activitatile de formare profesionala desfasurate in cadrul proiectului, consta in realizarea de catre prestator a urmatoarelor: Halate -130 buc., Bonete -130 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Grafica va fi pusa la dispozitie de catre achizitor.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 30 zile de la emiterea si comunicarea facturii, emisa ca urmare a comenzii ferme scrise a achizitorului si dupa semnarea procesului– verbal de receptie a achizitiei Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii pentru activitatile de formare profesionala desfasurate in cadrul proiectului (halate si bonete) desfasurate in cadrul proiectului.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de prestare si livrare:
Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii pentru activitatile de formare profesionala desfasurate in cadrul proiectului se vor realiza la sediul prestatorului, iar livrarile se vor face gratuit la sediul achizitorului, in transe, conform comanzii ferme scrise, date de catre achizitor.
Comenda ferma data de catre achizitor are termen de 10 zile calendaristice de livrare din momentul lansarii, iar receptia se va efectua pe baza de proces verbal de receptie la sediul achizitorului.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la adresă sediului social al achizitorului, prin cererela adresa de mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro.
Termenul limită de primire a ofertelor
01.06. 2012, ora 12.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
01.06. 2012, ora 12.30 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 01.06. 2012, ora 12.00.
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia de Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii pentru activitatile de formare profesionala desfasurate in cadrul proiectului, COD CPV 18100000-0
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Ana Axante
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu