Nr. Inreg PTIR 41/ 18.05 2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de achizitie Computere portabile CPV 30213100-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de produse solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.(Anexa 1)
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Computere portabile, CPV 30213100-6, consta in furnizarea urmatoarelor: computere portabile – 2 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Denumire |
Tipul/ Specificatii tehnice minime |
Cantitate/UM |
Computere portabile
|
Procesor 2,30 GHz Porturi: 3USB 2.0,1USB 3.0, VGA, audio out, power, RJ-45, microphone, HDMI Touchpad Baterie 6 cell Li-Ion HD webcam integrată 4GB@1333MHz DDR3 SDRAM HDD 500GB 5.400rpm DVD+/-RW DL Difuzoare stereo integrate Integrated Ethernet Wireless 802.11b/g/n Wi-Fi şi Bluetooth 3.0 Display 15.6” LED-backlit HD (1366 x 768),interfata video integrata Sistem de operare și programe de tip office incluse Garantie: minim 12 luni, inlocuire temporara a echipamentului cu unul echivalent in cazul unei reparatii cu termen de executie mai mare de 5 zile lucratoare.
|
2 |
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.
Termen de plata:
Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre furnizor in termen de 30 zile de la emiterea si comunicarea facturii, emisa in baza semnarii contractului de furnizare si dupa semnarea procesului– verbal de receptie a computerelor portabile.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de livrare:
Produsele computere portabile se vor livra la sediul achizitorului in termen de 10 zile de la semnarea contractului de achizitie.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la adresă sediului social al achizitorului, prin cererela adresa de mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro.
Termenul limită de primire a ofertelor
04.06.2012, ora 15.30
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
04.06.2012, ora 16.00 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 04.06.2012, ora 15.30 .
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia de Computere portabile CPV 30213100-6
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Ana Axante
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu