Nr.inreg.9/13.01.2014
ID proiect POSDRU/126/5.1/S/139512 |
||||||
ID proiect POSDRU: |
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’ Axa prioritară: 5 – „Promovarea măsurilor active de ocupare” Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare” |
|||||
Calitatea achizitorului: |
Partener
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România, cu sediul social in Bucureşti, Str. Spatarului, nr.30, sector 2, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitia directa prin prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie de Servicii de expertiză contabilă, Cod CPV 79211000-6 conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale.
Achizitor
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Str. Spatarului, nr.30, sector 2, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro.
Detalii suplimentare: Responsabil proiect – Florin Nicolae JIANU, tel.021/ 310 77 10, fax: 021/ 310 77 10.
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie directa, având în vedere Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.650/22.10.2013.
Locul prestarii serviciilor
La sediul Asociaţiei Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România din Bucureşti, Str.Spatarului, nr.30, sector 2.
Categoria si descrierea serviciului care urmeaza sa fie prestat
Servicii de expertiză contabilă, Cod CPV 79211000-6
Inregistrarile contabile aferente proiectului vor fi realizate de catre un expert contabil în conditiile legii, care va semna si data documentele contabile aferente operatiunilor în cadrul proiectului.
Expertul contabil va elibera o atestare în conformitate cu standardul profesional nr. 22 Misiunea de examinare a contabilitatii, intocmirea si prezentarea situatiilor financiare – Ghid de aplicare – emis de CECCAR, editia a 3-a, revizuita 2008, referitoare la regularitatea si sinceritatea operatiunilor efectuate si va semna documentele suport care insotesc fiecare cerere de rambursare intermediara/finala.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 23 iunie 2015.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Documentatia de atribuire se va obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucuresti, Str.Spatarului, nr.30, sector 2, mail office@ptir.ro,Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro .
Modalitatile de finantare si de plata
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Contractul POSDRU/126/5.1/S/139512 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’.
Termenul limita de primire a ofertelor
20.01.2014, ora 13.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se transmit in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucuresti , Str.Spatarului, nr.30, sector 2, pana la data de 20.01.2014, ora 13.00.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
20.01.2014 ora 14.00, la adresa Bucuresti , Str.Spatarului, nr.30, sector 2.
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut.
Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro .
Responsabil proiect
Jianu Florin Nicolae
Descarca pdf Invitatie Servicii de expertiza contabila
Descarca pdf Documentatie de atribuire Servicii de expertiza contabila