Nr. Inreg PTIR. 234/ 10.08.2011
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie seminar Bucuresti si Ilfov ), conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se poate depune ofertă pentru fiecare lot de servicii solicitat sau pentru ambele loturi. Nu se acceptă oferte alternative.Un operator economic poate depune oferta pe un singur lot sau pe amblele loturi.In cazul in care un operator economic va depune oferta pe ambele loturi va prezenta cate o oferta financiara si tehnica pentru fiercare lot individual.
Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Achizitionarea de Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7, consta in inchirierea unei sali de seminar in Bucuresti si a unei sali de semniar in Ilfov, conform specificatiilor tehnice minime de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2011.
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Locul de prestare:
Serviciile de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie seminar Bucuresti si Ilfov), se vor efectua la locatiile pusa la dispozitie de catre prestator.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Termenul limită de primire a ofertelor
02.09.2011, ora 14.00
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
02.09.2011, ora 15.00 la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Modul de transmitere si de prezentare a ofertei (tehnic şi financiar)
Oferta financiara si tehnica si declaratia privind conflictul de interese, semnate si ştampilate pot fi trimise pe fax: 021 / 310 77 10 , pe mail: office@ptir.ro sau depuse direct la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” pana la data de 02.09.2011, ora 14.00
Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.
SPECIFICAŢII TEHNICE MINIME
Lot 1 Seminar Bucuresti in data de 9 septembrie 2011
Denumire |
Tipul/ Specificatii tehnice minime |
Cantitate/UM |
Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie seminar Bucuresti) |
Facilitati : -sala disponibila in Bucuresti pentru seminar pentru 1 zi, in data de 9 septembrie 2011 - capacitate sala intre 50 -70 locuri; - masa prezidiu; - configurare theatre; -sistem de ventilatie sau aer conditionat; - acces facil la grup sanitar; -conditii igienico-sanitare conform legislatiei legale; - starea bună şi funcţională a clădirii în care se află spaţiul; - zona de amplasare a salii sa fie accesibila din punct de vedere al transportului pentru participanti si sa fie prevazuta cu locuri de parcare supra sau subterane; Echipamente: - videoproiector ; - ecran proiectie ; -echipament sonorizare; - microfon mobil ; - flipchart, hartie, markere; - masa prezentare (head table); - scaune si mese pentru pentru fiecare participant ; - acces internet wlan/wireless; - posibilitate de reducere a luminii naturale (sistem jaluzele) pentru o buna vizualizare a proiectiilor; |
1 sala |
Lot 2 seminar Ilfov in data de 21 septembrie 2011
Denumire |
Tipul/ Specificatii tehnice minime |
Cantitate/UM |
Servicii de reuniuni şi conferinţe organizate la Hotel COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie seminar Ilfov) |
Facilitati : -sala disponibila pentru pentru seminar, pentru 1 zi Ilfov, in data de 21 septembrie 2011 - capacitate sala intre 50 – 70 locuri; - masa prezidiu; - configurare theatre; - sistem de ventilatie sau aer conditionat; - acces facil la grup sanitar; -conditii igienico-sanitare conform legislatiei legale; - starea bună şi funcţională a clădirii în care se află spaţiul; - zona de amplasare a salii sa fie accesibila din punct de vedere al transportului pentru participanti si sa fie prevazuta cu locuri de parcare supra sau subterane; Echipamente: - videoproiector ; - ecran proiectie ; -echipament sonorizare; - microfon mobil ; - flipchart, hartie, markere; - masa prezentare (head table); - scaune si mese pentru pentru fiecare participant ; - acces internet wlan/wireless; - posibilitate de reducere a luminii naturale (sistem jaluzele) pentru o buna vizualizare a proiectiilor; |
1 sala |
Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.
Preţul ofertat se va exprima în LEI.
Preţul ofertat nu va include TVA.
Modalitaţile de finanţare si de plată
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu