Nr.inreg.33/31.01.2012
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro , în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie Servicii de auditare financiara COD CPV 79212100-4, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Detalii suplimentare: Manager proiect Iulia Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.(Anexa 1)
Locul prestarii serviciilor
La sediul Patronatului Tinerilor Intreprinzatori din Romania din Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Servicii de auditare financiara COD CPV 79212100-4, in vedere derularii proiectului pentru contractul POSDRU/109/2.1/G/81912, avand ca obiect verificarea faptului ca finantarea nerambursabila acordata a fost cheltuita in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30 iunie 2013.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro. Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Termenul limita de primire a ofertelor
24.02.2012, ora 13.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
24.02.2011, ora 14.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1.
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut.
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Iulia Postaru
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu