Share

Anunt achizitie Servicii de reuniuni şi conferinţe cod CPV 55120000-7 (inchiriere locatie conferinte de presa) in cadrul proiectului “Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes” ID POSDRU/109/2.1/G/81912

Nr. Inreg PTIR 5/ 18.01.2012

 

Achizitor:

,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa sediului social:

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

“Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes”

ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912

ID proiect POSDRU:

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1     Tranzitia de la scoala la viata activa

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE PARTICIPARE

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului Servicii de reuniuni şi conferinţe cod CPV 55120000-7 (inchiriere locatie conferinte de presa), conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

Detalii suplimentare: Manager proiect Iulia Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1).

 

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea de Servicii de reuniuni şi conferinţe cod CPV 55120000-7 (inchiriere locatie conferinte de presa), consta in inchiriere locatie conferinta de presa pentru aproximativ 1/2 zi, in data de 24 ianuarie 2012, conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 24 februarie 2012.

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 15 zile de la data primirii facturii fiscale.

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Locul de prestare:

Servicii de reuniuni şi conferinţe cod CPV 55120000-7 (inchiriere locatie conferinte de presa), se vor efectua la locatia pusa la dispozitie de catre prestator.

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relatii suplimentare si documentatia de atribuire se vor obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, sau pe mail la adresa: office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

 

Termenul limită de primire a ofertelor

23.01.2012, ora 10.00

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

23.01.2012, ora 11.00 la sediul Asociatiei ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Modul de transmitere si de prezentare a ofertei (tehnic şi financiar)

Oferta financiara si tehnica semnata si ştampilata poate fi trimisa pe mail: office@ptir.ro sau direct la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 23.01.2012, ora 10.00.

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

Specificaţiile tehnice minime:

Denumire

Tipul/Specificatii tehnice minime

Cantitate/UM

Inchiriere locatie conferinta de presa

Facilitati :

- disponibilitate 1/2 zi, in data de 24 ianuarie 2012

- capacitate sala minim 25 locuri;

- masa prezidiu;

- configurare theatre;

- suprafata minima 18 mp ;

-sistem de ventilatie sau aer conditionat;

- acces facil la grup sanitar;

-conditii igienico-sanitare conform legislatiei legale;

- starea bună şi funcţională a clădirii în care se află spaţiul;

- zona de amplasare a salii sa fie accesibila din punct de vedere al transportului pentru participanti si sa fie prevazuta cu locuri de parcare supra sau subterane;

Echipamente:

- videoproiector ;

- ecran proiectie ;

- echipament sonorizare;

- microfon mobil ;

- flipchart, hartie, markere;

- masa prezentare (head table);

- scaune si mese pentru pentru fiecare participant ;

-acces internet wlan/wireless;

- posibilitate de reducere a luminii naturale (sistem jaluzele) pentru o buna vizualizare a proiectiilor;

1 sala 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.

Preţul ofertat se va exprima în LEI.

Pretul ofertat va fi preţul total pentru Servicii de reuniuni şi conferinţe   cod CPV 55120000-7 (inchiriere locatie conferinte de presa)

Preţul ofertat nu va include TVA.

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Presedinte

Florin Jianu