Share

Anunt achizitie Computere portabile CPV 30213100-6 in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Nr. Inreg PTIR 41/ 18.05 2012

 

 

Achizitor:

Asociaţia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa: 

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare –  primul pas spre succes”

ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3  “Acces si participare la formare profesională continuă (FPC)”

 

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE  PARTICIPARE

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de achizitie Computere portabile CPV 30213100-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de produse solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.(Anexa 1)

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea de Computere portabile, CPV 30213100-6, consta in furnizarea urmatoarelor: computere portabile – 2 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.

Denumire

Tipul/

Specificatii tehnice minime

Cantitate/UM

Computere portabile

Procesor 2,30 GHz

Porturi: 3USB 2.0,1USB 3.0, VGA, audio out, power, RJ-45, microphone, HDMI

Touchpad

Baterie 6 cell Li-Ion

HD webcam integrată

4GB@1333MHz DDR3 SDRAM

HDD 500GB 5.400rpm

DVD+/-RW DL

Difuzoare stereo integrate

Integrated Ethernet

Wireless  802.11b/g/n Wi-Fi şi Bluetooth 3.0

Display 15.6” LED-backlit HD (1366 x 768),interfata video integrata

Sistem de operare și programe de tip office incluse

Garantie: minim 12 luni, inlocuire temporara a echipamentului cu unul echivalent in cazul unei reparatii cu termen de executie mai mare de 5 zile lucratoare.

 

 

2 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.

 

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre furnizor in termen de 30 zile de la emiterea si comunicarea facturii, emisa in baza semnarii contractului de furnizare si dupa semnarea procesului– verbal de receptie a computerelor portabile.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Locul de livrare:

Produsele computere portabile se vor livra la sediul achizitorului in termen de 10 zile de la semnarea contractului de achizitie.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la  adresă sediului social al achizitorului, prin cererela adresa de  mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro.

Termenul limită de primire a ofertelor

04.06.2012, ora 15.30

 

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

04.06.2012,  ora 16.00 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

 

Modul de transmitere si de  prezentare a ofertei

Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de 04.06.2012,  ora 15.30  .

 

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

 

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.

 

Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia de Computere portabile CPV 30213100-6

 

Preţul ofertat nu va include TVA.

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

 

 

 

Presedinte

Florin Jianu

 

Manager proiect

Ana Axante

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu