Achizitor: |
Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania
|
Adresa: |
Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, |
Titlul proiectului POSDRU: |
„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”
|
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/108/2.3/G/ 80705
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesionala continua (FPC)”
|
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar
|
Nr. Inreg.196/22.07.2011
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania , cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie „Servicii de contabilitate (expert contabil) COD CPV 79211000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Locul prestarii serviciilor
La sediul Patronatului Tinerilor Intreprinzatori din Romania din Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Cod CPV 79211000-6 – Servicii de contabilitate (expert contabil)
Inregistrarile contabile aferente proiectului vor fi realizate de catre un expert contabil în conditiile legii, care va semna si data documentele contabile aferente operatiunilor în cadrul proiectului.
Expertul contabil va elibera o atestare în conformitate cu standardul profesional nr. 22 Misiunea de examinare a contabilitatii, intocmirea si prezentarea situatiilor financiare – Ghid de aplicare – emis de CECCAR, editia a 3-a, revizuita 2008, referitoare la regularitatea si sinceritatea operatiunilor efectuate si va semna documentele suport care insotesc fiecare cerere de rambursare intermediara/finala.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30.11.2012.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Termenul limita de primire a ofertelor
05.08.2011, ora13.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
05.08.2011, ora14.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu