Nr. Inreg.206 /01.08.2011
Achizitor: |
Asociatia ‘’Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania’’
|
Adresa sediului social: |
Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 |
Titlul proiectului POSDRU: |
„Cursurile de calificare – primul pas spre succes”
|
ID proiect POSDRU: |
POSDRU/108/2.3/G/ 80705
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesionala continua (FPC)”
|
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociatia ’’Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania’’ , cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie „Servicii de auditare financiara’’ COD CPV 79212100-4, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.
Achizitor Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate
Servicii de auditare financiara Cod CPV 79212100-4 pentru contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705, avand ca obiect verificarea faptului ca finantarea nerambursabila acordata a fost cheltuita in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare.
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30.11.2012.
Locul prestarii serviciilor
La sediul Patronatului Tinerilor Intreprinzatori din Romania din Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Termenul limita de primire a ofertelor
08.08. 2011, ora 14.00 la sediul Achizitorului
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
08.08. 2011, ora 14.30
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/108/2.3/G/ 80705 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut
Presedinte
Florin Jianu
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu