Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România, angajează Asistent Manager.
Candidatul ideal trebuie să:
- aibă studii superioare
- cunoască limba engleză (nivel avansat)
- aibă capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- aibă capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- aibă capacitate de a respecta termene limită
- aibă plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
Responsabilitățile sale vor fi:
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea clienților, partenerilor și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței necesare desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date cu documente
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele PTIR