Share

Anunt achizitie Servicii de contabilitate (expert contabil) COD CPV 79211000-6 in cadrul proiectului “Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes” ID POSDRU/109/2.1/G/81912

Nr.inreg.24/25.01.2012

 

Achizitor:

,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa sediului social:

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

“Simularea managerială – perspectiva unei cariere de succes”

ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912

ID proiect POSDRU:

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1     Tranzitia de la scoala la viata activa

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE PARTICIPARE

 

Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” , cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie „Servicii de contabilitate (expert contabil) COD CPV 79211000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

Achizitor

Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

 

Detalii suplimentare: Manager proiect Iulia Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10.

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.

 

Locul prestarii serviciilor

La sediul Patronatului Tinerilor Intreprinzatori din Romania din Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Cod CPV 79211000-6 – Servicii de contabilitate (expert contabil)

Inregistrarile contabile aferente proiectului vor fi realizate de catre un expert contabil în conditiile legii, care va semna si data documentele contabile aferente operatiunilor în cadrul proiectului.
Expertul contabil va elibera o atestare în conformitate cu standardul profesional nr. 22 Misiunea de examinare a contabilitatii, intocmirea si prezentarea situatiilor financiare – Ghid de aplicare – emis de CECCAR, editia a 3-a, revizuita 2008, referitoare la regularitatea si sinceritatea operatiunilor efectuate si va semna documentele suport care insotesc fiecare cerere de rambursare intermediara/finala.

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de   30 iunie 2013.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Termenul limita de primire a ofertelor

21.02.2012, ora 13.00

Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele

Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1  

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

21.02.2011, ora 14.00, la adresa Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

Modalitatile de finantare si de plata

Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

Presedinte

Florin Jianu 

Manager proiect

Iulia Postaru

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu