Share

Anunt achizitie Materiale publicitare COD CPV 22462000-6 in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

Nr. Inreg PTIR 73 /07.06.2012

 

 

Achizitor:

Asociaţia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Adresa: 

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1 

Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare –  primul pas spre succes”

ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3  “Acces si participare la formare profesională continuă (FPC)”

 

Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE  PARTICIPARE

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie prin procedura de prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii Contractului de achizitie Materiale publicitare COD CPV 22462000-6, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de produse solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie prin procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare.

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea de Materiale publicitare COD CPV 22462000-6 , consta in realizarea de catre furnizor a  urmatoarelor:  Sepci -1000 buc., Tricouri-1000 buc., conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din documentaţia de atribuire.

Grafica va fi pusa la dispozitie de catre achizitor.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30.11.2012.

 

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 30 zile de la emiterea si comunicarea facturii, emisa ca urmare a comenzii ferme scrise a achizitorului si dupa semnarea procesului– verbal de receptie a achizitiei Materiale publicitare COD CPV 22462000-6.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de furnizor.

Locul de livrare:

Livrarea materialelor publicitare se vor face la sediul achizitorului, conform comanzii ferme scrise, date de catre achizitor.

Comenda ferma data de catre achizitor are termen de 48 de ore de livrare din momentul lansarii, iar receptia se va efectua  pe baza de proces verbal de receptie la sediul achizitorului. 

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la  adresă sediului social al achizitorului, prin cererela adresa de  mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro.

Termenul limită de primire a ofertelor

13.06. 2012, ora 12.00

 

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

13.06. 2012, ora 12.30 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”

Modul de transmitere si de  prezentare a ofertei

Ofertele se depun in plic sigilat la adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, pana la data de  13.06. 2012, ora 12.00.

 

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

 

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.Preţul ofertat se va exprima în LEI.

 

Pretul ofertat va fi preţul total pentru achizitia Materiale publicitare COD CPV 22462000-6.

 

Preţul ofertat nu va include TVA.

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut

 

 

Presedinte

Florin Jianu

 

Manager proiect

Ana Axante

 

Intocmit

Consilier juridic

Madalina Gardu