Share

Anunt achizitie Servicii de reuniuni şi conferinţe COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie conferinta incheiere proiect) in cadrul proiectului „Cursurile de calificare – primul pas spre succes”, ID POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Nr. Inreg PTIR.116 / 31.10.2012

 

 

            Achizitor:

Asociaţia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România"

 

            Adresa sediului social:

Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1

 

            Titlul proiectului POSDRU:

„Cursurile de calificare –  primul pas spre succes"

 

            ID proiect POSDRU:

POSDRU/108/2.3/G/ 80705

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces si participare la formare profesională continuă (FPC)”

 

            Calitatea achizitorului:

Beneficiar

 

 

In atentia potentialilor ofertanti,

                       

INVITATIE  PARTICIPARE

 

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania", cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de beneficiar, organizează achizitie directa, in vederea atribuirii contractului Servicii de reuniuni şi conferinţe COD CPV 55120000-7 (Inchiriere locatie conferinta incheiere proiect), conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Se va depune ofertă pentru întreaga gamă de servicii solicitate. Nu se acceptă oferte parţiale. Nu se acceptă oferte alternative.

 

Achizitor Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România"  cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie directa, având în vedere procedura de prospectare a pieţei – studiu al pieţei, având în vedere Instrucţiunea nr.26 privind efectuarea achiziţiilor publice necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 – 2013 la contractul de finanţare (Anexa 1).   

 

Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate

Achizitionarea de Servicii de reuniuni şi conferinţe COD CPV 55120000-7, consta in  Inchiriere locatie conferinta de presa incheiere proiect pentru aproximativ 1/2 zi, in data de 29 noiembrie 2012, conform specificatiilor tehnice de la punctul DESCRIEREA OBIECTULUI CONTRACTULUI (SPECIFICATIILE TEHNICE) din  documentaţia de atribuire.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti este valabil pana la data de 30 noiembrie 2012.

 

Termen de plata:

Achizitorul se obliga sa plateasca pretul catre prestator in termen de 5 (cinci) zile de la data primirii facturii fiscale.

 

Modalitati de plata:

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

 

          Locul de prestare:

Servicii de reuniuni şi conferinţe COD CPV 55120000-7, se vor efectua la locatia pusa la dispozitie de catre prestator.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Relații suplimentare și documentația de atribuire se vor obține in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30. de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, mail office@ptir.ro Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

 

 

 

Termenul limită de primire a ofertelor

          09.11.2012, ora 10.00

 

 Data, ora si locul deschiderii ofertelor

09.11.2012, ora 11.00 la sediul Asociatiei ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România" 

 

Modul de transmitere si de  prezentare a ofertei

Oferta semnata si ştampilata poate fi trimisa pe fax: 021 / 310 77 10; pe  mail: office@ptir.ro sau  direct la urmatoarea adresa: Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1pana la data de 09.11.2012, ora 10.00

 

Oferta tehnică trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime din documentaţia de atribuire.

Denumire 

Tipul/Specificatii tehnice minime

Cantitate/UM

Inchiriere locatie conferinta de presa

Facilitati :

– disponibilitate 1/2 zi, in data de 29 noiembrie 2012

– capacitate sala  minim 25 locuri;

– masa prezidiu;

– configurare  theatre;

– suprafata minima 18 mp ;

-sistem de ventilatie sau aer conditionat;

– acces facil la grup sanitar;

-conditii igienico-sanitare conform legislatiei legale;

– starea bună şi funcţională a clădirii în care se află spaţiul;

– zona de amplasare a salii sa fie accesibila din punct de vedere al transportului pentru participanti si sa fie prevazuta cu locuri de parcare supra sau subterane;

Echipamente:

– videoproiector ;

– ecran proiectie ;

– echipament sonorizare;

– microfon mobil ;

– flipchart, hartie, markere;

– masa prezentare (head table);

– scaune si mese pentru pentru fiecare participant ;

-acces internet wlan/wireless;

– posibilitate de reducere a luminii naturale (sistem jaluzele) pentru o buna vizualizare a proiectiilor;

1 sala

 

 

 

 

 

                        

 

 

 

Oferta financiara va trebuie sa includă oferta de preţ detaliată.

Preţul ofertat se va exprima în LEI.

Pretul ofertat va fi preţul total pentru Servicii de reuniuni şi conferinţe cod CPV 55120000-7 Preţul ofertat nu va include TVA.

 

 

 

 

Modalitaţile de finanţare si de plată

Contractul POSDRU/108/2.3/G/80705 este cofinanţat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’

 

Criteriul de atribuire a contractului

           Preţul cel mai scăzut

 

 

Presedinte

Florin Jianu

 

 

 

 

 

Manager Proiect

Ana Ana Axante

 

Intocmit

Consilier Juridic

   Madalina Gardu