Nr.inreg.335/29.10.2013
ID proiect POSDRU/109/2.1/G/81912 |
||||||
ID proiect POSDRU: |
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeşte în oameni!’’, Axa prioritară 2 “Corelarea invaţarii pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 Tranzitia de la scoala la viata activa |
|||||
Calitatea achizitorului: |
Beneficiar
|
In atentia potentialilor ofertanti,
INVITATIE PARTICIPARE
Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”, cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitie directa, prin prospectare a pietei – studiu al pietei , in vederea atribuirii contractului de achizitie Servicii de tipărire şi de livrare (Ghid de consiliere si orientare profesionala) cod CPV 79823000-9, conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.
Nu se acceptă oferte alternative.Nu se accepta oferte partiale.
Achizitor
Asociatia ,, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Piaţa Walter Mărăcineanu, nr.1-3, intrarea 1, camera 92, sector 1, tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro.
Detalii suplimentare: Manager proiect Iuliana Postaru, tel.021/ 310 77 10, fax: 021/ 310 77 10.
Procedura de atribuire aplicata
Achiziţie directa, având în vedere Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.650/22.10.2013.
Categoria si descrierea serviciilor care urmeaza sa fie prestate:
Achizitia de Servicii de tipărire şi de livrare, cod CPV 79823000-9 consta in achizitionarea Ghidului de consiliere si orientare profesionala conform specificatiilor tehnice de la punctul 5 din documentatia de atribuire:
Nr.crt. | DescriereaServiciilor | Specificatii tehnice minime | Cantitate/buc. |
1. | Ghid de consiliere si orientare profesionala | Format finit A4, interior print policromie, suport hârtie 90 g; copertă – suport hartie 160 g, print color față(macheta va fi pusa la dispozitia prestatorului de catre achizitor) | 500 buc. |
Termen de finalizare sau durata contractului
Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de 30 decembrie 2013.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Relatii suplimentare si documentatia de atribuire se vor obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucureşti, Str.Blanduziei, nr.1, sector 2, mail office@ptir.ro ,Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro .
Modalitati de plata:
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.
Termenul limita de primire a ofertelor
05.11.2013, ora 15.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se transmit in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucureşti, Str.Blanduziei, nr.1, sector 2 , pana la data de 05.11.2013, ora 15.00.
Data, ora si locul deschiderii ofertelor
05.11.2013, ora 16.00, la adresa Bucureşti, Str.Blanduziei, nr.1, sector 2.
Modalitatile de finantare si de plata
Contractul POSDRU/109/2.1/G/81912 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’
Criteriul de atribuire a contractului
Preţul cel mai scăzut.
Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro.
Presedinte
Florin Jianu
Manager proiect
Iuliana Postaru
Intocmit
Consilier juridic
Madalina Gardu