Share

Invitatie de participare achizitie Servicii de consultanţă juridică, Cod CPV 79100000-5

Nr.inreg.3/13.01.2014

Achizitor: ,,Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”
Adresa sediului social: Bucureşti,  Str.Spatarului, nr.30, sector 2
Titlul proiectului POSDRU:  “Garanţii pentru TINEri!”ID proiect  POSDRU/126/5.1/S/139512
ID proiect POSDRU:

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,  ,,Investeşte în oameni!’’,  ,  Axa prioritară: 5 – „Promovarea măsurilor active de ocupare” Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare”  

Calitatea achizitorului:

 Partener

 

In atentia potentialilor ofertanti,

INVITATIE  PARTICIPARE

 

Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România”, cu sediul social in Bucureşti, Str. Spatarului, nr.30, sector 2, website: www.ptir.ro, în calitate de achizitor, organizează achizitia directa prin prospectare a pietei – studiu al pietei, in vederea atribuirii contractului de achizitie de  Servicii de consultanţă juridică, Cod CPV 79100000-5  conform sectiunii Specificatii tehnice din documentatia de atribuire.

Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale.

 

Achizitor

Asociatia ,,Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România” cu sediul social in Bucureşti, Str.Spatarului, nr.30, sector 2,  tel.021/ 310 77 10, fax: 021 / 310 77 10; website: www.ptir.ro.

 

Detalii suplimentare: Responsabil proiect – Florin Nicolae JIANU, tel.021/ 310 77 10, fax: 021/ 310 77 10.

 

 

Procedura de atribuire aplicata

Achiziţie directa, având în vedere Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul “Convergenta” publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.650/22.10.2013.

 

 

Categoria si descrierea  serviciului care urmeaza sa fie prestat

 

Contractul de achiziţie publică are ca obiect prestarea de servicii de consultanţă juridică în vederea implementării proiectului, după cum urmează:

a. Asistenţă juridică, la cererea Beneficiarului, privind activitatea desfăşurată de către acesta în cadrul proiectului, respectiv:

– Consultanță și asistență juridică în pregătirea documentației în vederea achiziționării de bunuri/servicii,

– Verificarea legalităţii sau conformării cu prevederile legale aplicabile a contractelor încheiate în vederea implementării Proiectului,

– Asistarea Beneficiarului la negocierea, semnarea şi derularea contractelor de achiziţie publică ulterior încheierii procedurilor legale de atribuire,

– Formularea de opinii sau analize referitoare la conformarea achiziţiilor publice efectuate cu Contractul de Finanţare şi legislaţia aplicabilă acestuia,

– Redactarea/avizarea contractelor de prestari servicii, respectiv acorduri/notificari de încetare/denunţare a acestora,

– Consultanță și asistență în interpretarea şi aplicarea legislaţiei privind îndeplinirea diferitelor etape de implementare a proiectului,

– Redactarea diverselor acte juridice şi contestaţii, puncte de vedere juridice etc. în soluţionarea diferitelor probleme de natură juridică ocazionate de derularea activităţilor proiectului;

– Consultanţă juridică referitoare la încheierea şi derularea contractelor de formare profesională cu membrii grupului ţintă, a acordurilor/protocoalelor de colaborare cu angajatorii şi alţi reprezentanţi ai mediului de afaceri din regiunile de referinţă ale proiectului.

 

b. Servicii de consultanţă juridică, la cererea Beneficiarului, în cadrul şi în legatură cu implementarea Proiectului, în domeniile, dar fără a se limita la: achiziţii publice; raporturi de muncă; încheierea, interpretarea, executarea şi încetarea contractelor; alte domenii incidente activităţii de implementare a Proiectului .

c. Servicii de reprezentare juridică la cererea Beneficiarului, în cadrul şi în legatură cu implementarea Proiectului, constând în reprezentarea Beneficiarului în faţa autorităţilor publice centrale şi locale şi a altor persoane de drept public sau privat (ex. Angajatori, cursanţi, ucenici etc.),

conform punctului 5 din documentatia de atribuire.

 

Termen de finalizare sau durata contractului

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este valabil pana la data de  23 iunie 2015.

 

Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire

Documentatia de atribuire se poate obtine in mod gratuit in zilele lucratoare intre orele 9.00-17.30 de la urmatoarea adresă: Bucuresti, Str.Spatarului, nr.30, sector 2, mail office@ptir.ro ,Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau se poate descarca gratuit de pe site-ul www.ptir.ro .

 

 

Modalitatile de finantare si de plata

Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de prestator.

Contractul  POSDRU/126/5.1/S/139512 este cofinantat din Fondul Social European prin  Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’.

 

Termenul limita de primire a ofertelor

20.01.2014, ora 12.00

 

Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele

Ofertele se transmit in plic inchis la urmatoarea adresa: Bucuresti , Str.Spatarului, nr.30, sector 2,  pana la data de 20.01.2014, ora 12.00.

 

Data, ora si locul deschiderii ofertelor

 20.01.2014 ora 13.00,  la adresa  Bucuresti , Str.Spatarului, nr.30, sector 2.

 

Criteriul de atribuire a contractului

Preţul cel mai scăzut.

 

Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro .

 

 Responsabil proiect

Jianu Florin Nicolae

invitatie de participare achizitie consultanta juridica

documentatie de atribuire achizitie consultanta juridica