Share

Conferința de presă ”Rețeaua Națională a Mentorilor Antreprenoriatului Feminin – MENTORNET 2”

logo M2

Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR) în parteneriat cu Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri și Turism (DIMMMAT), Centrul de Consultanță și Management al Proiectelor EUROPROJECT și Asociația Centrul de Dezvoltare SMART a organizat joi, 3 Iulie 2014, ora 10:00, la Hotel Cișmigiu, București, Conferinta de presa din cadrul proiectului ”Rețeaua Națională a Mentorilor Antreprenoriatului Feminin – MENTORNET 2”

Evenimentul a avut drept scop prezentarea elementelor referitoare la modul în care se va desfășura proiectul: obiective, grup țintă, activități care raspund problemelor cu care se confruntă femeile din punct de vedere socio-profesional prin promovarea modelelor de succes din cadrul Rețelei Naționale a Mentorilor Antreprenoriatului Feminin, prin susținerea de sesiuni de mentorat, prin furnizarea de cursuri de formare profesională, prin stimularea dezvoltării de activități antreprenoriale, prin campania de promovare a importanței principiilor incluziunii sociale și a egalității de șanse pe piața muncii, prin dezvoltarea televiziunii online și a revistei tipărite ”Bussiness la feminin”, ca metode inovatoare de promovare a rolului și performanțelor femeilor în afaceri, prezentarea celor 14 Mentori din cadrul Rețelei Naționale a Mentorilor Antreprenoriatului Feminin, care vor costitui modelele de succes pentru grupul țintă al proiectului.

În cadrul evenimentului, alături de echipa Patronatului Tinerilor Întreprinzători din România reprezentată prin: doamna Denisa Vlad – Responsabil PR și comunicare PTIR, a luat cuvântul doamna Ana-Maria Borcea – Șef Serviciu Implementare Proiecte și Programe pentru IMM – DEPARTAMENTUL PENTRU IMM-URI, MEDIUL DE AFACERI ȘI TURISM.

Speakerii au pus accent pe beneficiile aduse de acest proiect și anume diminuarea inegalităților de gen existente în societatea românească, cât și de creșterea participării pe piața forței de muncă și dezvoltarea spiritului antreprenorial al femeilor din România.

Evenimentul s-a bucurat de un real interes atât din partea diferitelor categorii de femei, inclusiv a celor care au demarat deja o afacere, cât şi a mass-mediei.